希望可以跟大家分享!這個肩膀與背伸展以及擠壓肚子的感覺,實在很令人感到紓壓

希望可以跟大家分享!這個肩膀與背伸展以及擠壓肚子的感覺,實在很令人感到紓壓

Have you aware the more you lengthen your spin the more enjoyable your twist can be?

Today's challenge I have Ardha Matsyendrasana in my bedroom, it's pretty challenging to settle my foundation on the soft bed, it requests more strength to hold this pose. However, I have a daily easy juicy variation for you (swipe to see), which is my gently daily choice, it always makes me so relaxing whenever I feel tightness on my back / shoulder or any tension behind physical tightness.

/

第二天的指定姿勢是扭轉,昨天特別安排了一場直播是扭轉主題的流動,因為我很喜歡扭轉體式,希望可以跟大家分享!這個肩膀與背伸展以及擠壓肚子的感覺,實在很令人感到紓壓 ☺️

老實講坐在柔軟的床上,需要更多的力量來完成這個姿勢,對我而言減少了一些享受成分,往左滑有另一個版本是坐在床沿的,這個姿勢在椅子上也可以作。有的時候藉由扭轉,除了舒緩你緊繃的肩膀與背,解壓的同時心情也會更加放鬆:)

你喜歡扭轉嗎? 期待看到你選擇的扭轉體式!


📸謝謝 Luz老師 分享,喜歡美美瑜珈的朋友趕快追蹤老師喔!



📌Moonlight 秒乾交叉開岔背心
📌Premium 1 x Tactel® 中腰口袋緊身長褲



#Nui #Smartisthenewsexy #MIT #MadeInTaiwan
 #
台灣製造 #緊身褲 #瑜珈褲 #後扣式運動內衣
 
#高腰瑜珈褲 #口袋緊身褲 #後扣運動內衣